Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017

Diplona Professional (A beauty) - Review


Γεια σας αγαπημένοι μου.
Σήμερα είμαι πάλι εδώ και θα σας μιλήσω για μία νέα (για εμένα) εταιρία που ανακάλυψα και αγάπησα.
Ονομάζεται Diplona Professional και έχει προϊόντα μαλλιών.

Φυσικά μπορείτε να δείτε όλα τα προϊόντα στο site 
Α beauty. (EΔΩ)





Πάμε να σας δείξω τα δύο προϊόντα που δοκίμασα εγώ.











Αρχικά να πω πως είναι γερμανικά προϊόντα. Είναι vegan,δεν περιέχουν σιλικόνη και άλλα βλαβερά συστατικά. Η σειρά που δοκίμασα ονομάζεται oil therapy και είναι για ξηρά και θαμπά μαλλιά. Επίσης περιέχει argan oil και αυτό το γεγονός με χαροποίησε ιδιαίτερα.
Οι πιο παλιοί θα γνωρίζετε μέσα από τα ποστ μου πως έχω ξηρές άκρες και λιπαρό το τριχωτό της κεφαλής μου.
Στην αρχή φοβήθηκα μήπως θα χρειάζομαι λούσιμο κάθε μέρα, όμως έπεσα έξω. Δηλαδή έγινε το ακριβώς αντίθετο, μπορώ να καθυστερήσω το λούσιμο μία επιπλέον μέρα. (συνήθως λούζομαι μέρα παρά μέρα)


Το πρώτο προϊόν που δοκίμασα είναι το σαμπουάν της σειράς. Όπως είπα και πιο πάνω περιέχει argan oil. Είναι στα 600ml και μυρίζει υπέροχα!! (και η μυρωδιά κρατάει στα μαλλιά) 
Το argan oil μαζί με ένα ενυδατικό σύμπλεγμα από την πρωτεΐνη σίτου και το panthenol προστατεύουν την τρίχα από την ξηρότητα, μειώνουν την τριχόπτωση και αποτρέπουν την ψαλίδα.
Με το συχνό λούσιμο έχω δει τα μαλλιά μου πιο απαλά από ποτέ και η χτένα μου δεν μου κάνει πλέον παράπονα, ξεμπερδεύονται τόσοοο εύκολα.
Τέλος να πω πως η αντλία του είναι πάρα πολύ βοηθητική και χαίρομαι ιδιαίτερα με αυτές τις συσκευασίες.


Το δεύτερο προϊόν που δοκίμασα είναι ένα υπέροχο λαδάκι μαλλιών. Ένα θεραπευτικό έλαιο χωρίς να βαραίνει τα μαλλιά, κάνοντας τα λαμπερά και απαλά.
Φυσικά μυρίζει τέλεια, είναι στα 100ml και το καλύτερο είναι πως και αυτό το προϊόν έχει αντλία.
Το συγκεκριμένο προϊόν το χρησιμοποιώ με 4 τρόπους.
1. Πριν κοιμηθώ, σαν θεραπεία μαλλιών.
2. Πριν το λούσιμο, επίσης σαν θεραπεία μαλλιών.
3. Μετά το λούσιμο για απαλά μαλλιά και εύκολα στο ξεμπέρδεμα.
4. Μετά το ίσιωμα μαλλιών και έξτρα ενυδάτωση.
Είναι ένα λαδάκι για τα μαλλιά σε καλή τιμή και φυσικά κάνει υπέροχη δουλειά. 
Μόλις μου τελειώσει θα το αγοράσω σίγουρα!!!





Αυτό ήταν το σημερινό ποστ. 
Ελπίζω να σας άρεσε.
Τα λέμε σύντομα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου