Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Ιδέες για την οργάνωση των καλλυντικών σας!

Γεια σας κορίτσια μου τι κάνετε; Σήμερα αποφάσισα να σας δείξω μερικές ιδέες για να έχετε τα καλλυντικά σας όμορφα αποθηκευμένα !


 Από μικρή ήθελα κάτι τέτοιο, μια "γωνία ομορφιάς" μόνο για μένα...







 Οι προσδοκίες μου ανέβηκαν και μετά ήθελα κάτι τέτοιο...



 Και μετά τέτοιο....




Βολεύτηκα όμως σε μία συρταριέρα και ένα καθρέφτη. Αν και εσείς έχετε ότι και εγώ θα δούμε μαζί τι μπορείτε να κάνετε ώστε να φαίνονται όλα τα πράγματά σας πιο όμορφα...


Αρχικά, μέσα στα συρτάρια μπορείτε να τοποθετήσετε διάφορα διαχωριστικά(εγώ έχω από το ikea).
Ακόμα μπορείτε να βάλετε θήκες για μαχαιροπίρουνα.


Ή ακόμα διάφορες πλαστικές θηκούλες( έχει παρόμοια στα jumbo).





Υπάρχουν διάφορα κουτάκια και συρταράκια που είναι για οργάνωση γραφείου.
Μπορείς όμορφα να τα διακοσμήσεις....





Για τα πινέλα σου, μπορείς να πάρεις ένα ποτηράκι ή γλαστράκι ή ότι θέλεις εσύ, να βάλεις πετρούλες και να τοποθετήσεις τα πινέλα σου όμορφα!




Επίσης για τις παλέτες σας μπορείτε να πάρετε αυτές τις θήκες που είναι για έγγραφα.!






Τα κουτάκια είναι η πιο ασφαλής λύση και μπορείς εύκολα να τα βρεις παντού!
Και τα πραγματάκια σας φαίνονται πολύ όμορφα!



Επίσης κάποιες περίεργες μολυβοθήκες μπορούν να χρησιμεύσουν σε οργάνωση μικροπραγμάτων...





Και κάτι τέτοιο είναι πολύ όμορφο, είναι για οργάνωση γραφείου.




Και αυτά τα συρταράκια που είναι για την κουζίνα και τα μπαχαρικά σας, μπορείτε να τα βάψετε και να τα διακοσμήσετε όπως θέλετε εσείς.






Αυτές οι όμορφες θηκούλες είναι πολύ βολικές, μπορείτε να τα βρείτε στα hondos center ή στα Jumbo μόνο τις θήκες των κραγιόν.! (εγώ έχω 2 και με έχουν βολέψει πολύ)





Τώρα αν δεν έχετε κάποιο έπιπλο μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στις συρταριέρες εγγράφων.


Ή κάποιες εργαλειοθήκες !
Επίσης πολύ βολικές..





Επίσης τέτοια συρταράκια που μπορείτε να τα βρείτε σε jumbo και σε μαγαζάκια με είδη γραφείου!




Όπως και αυτά τα πλαστικά, που είναι πολύ οικονομικά..!!



* Όλες οι φωτογραφίες είναι από το google.!
Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το ποστ, περιμένω τα σχόλια σας.


Φιλιά πολλά...

19 σχόλια:

  1. πολύ όμορφες ιδέες..;)......ευχαριστούμε πολύ..;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτή η οργάνωση καλλυντικών με τρελαίνει!! Παρουσίασες πολύ ωραίες ιδέες και οικονομικές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 8elw akrulikes 8ikessssss...alla den exw vrei alles (px me surtarakia).
    mono apo jumbo gia kragion exw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τελειο ποστ!! προσφατα πηγα και αγορασα κατι πλαστικα συρταρακια απο jumbo και εχω βαλει ολα τα καλυντικα στο καθε συρταρι ειναι σουπερ βολικο και εξυπηρετικο!

    stellasbeautyworld.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. stela!!!!!!an epitrepetai se poia jumbo vrikes surtarakia??den mporw na vrw pou8ena...mono tis 8ikes gia ta kragion exw vrei!

      Διαγραφή
    2. Έχω βρει ναι....πήγαινε σε κάποιο άλλο jumbo...ή σε μαγαζιά που πουλάνε είδη γραφείου...Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Αχ και εγώ περιμένω να βρω χρόνο να επισκεφθώ τα jumbo, είχα κάποιες ιδέες αλλά αυτό για τα πινέλα και με τις μπαλίτσες πολύ μου άρεσε!!! Πολύ ωραίο ποστ! Όσο για τα όνειρα, δεν πειράζει απλώς τα προσαρμόζουμε στα μέτρα μας χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πας και να πάρεις, έχει πολύ όμορφα πράγματα κ οικονομικά!
      Φαντασία θέλει κ μερικά λεφτα :p
      Φιλια!!!

      Διαγραφή
  6. Σήμερα ήμουν στα jumbo και αγόρασα συρταράκια, μπαουλάκια και καλαθάκια και επιτέλους τα έβαλα όλα σε σειρά, πριν ούτε ήξερα τι είχα με το χαμό που επικρατούσε στα 10000 νεσεσερ μου :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Αλλιώς φαίνονται τα πράγματα όταν τα έχεις σωστά τακτοποιημένα :)

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίες ιδέες!!!!
    Θα πάω στα Jumbo για να αγοράσω συρταράκια!!!
    Thanks!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Στα jumbo της Καρδίτσας σίγουρα θα βρεις συρταράκια, εγώ θήκες για κραγιόν δεν είχα βρει κ όταν πήγα στα jumbo της Λάρισας για κάτι άλλο, τις είδα μπροστά μου (Τις 2 τελευταίες)και τις πήρα :P

      Διαγραφή
  8. Ωραίες ιδέες! Ωραίο ost! Να δω εγώ πότε θα τα βάλω όλα σε σειρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ !Θέλει λίγο χρόνο να διαθέσεις κ όλα θα γίνουν :)

      Διαγραφή
  9. Τα διαχωριστικα απο την ικεα τα πηρες προσφατα? αν ναι, θυμασαι μηπως σε ποιο τμημα τα εχουνε γιατι δε μοορω να τα βρω πουθενα? αν τα βρεις και στο site please βαλε ενα link! Ευχαριστουμε πολυ για τις ομορφες ιδεες που μας εδωσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε ευχαριστω πολυ κοριτσι μου για τις απιθανες ιδεες <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή