Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2017

QS Professional Review!


Γεια σας αγαπημένοι μου.
Σήμερα είμαι εδώ με ένα νέο ποστ!
Θα σας μιλήσω για μία νέα εταιρία που δοκίμασα για πρώτη φορά, αν και είναι χρόνια στον χώρο της ομορφιάς.
Η εταιρία ονομάζεται QS professional και έχει μεγάλη γκάμα προϊόντων για πρόσωπο και σώμα.

Μπορείτε να δείτε όλα τους τα προϊόντα ΕΔΩ!




Πριν σας μιλήσω για τα προϊόντα θα ήθελα να σας πω δύο λόγια για την εταιρία.

Το 1987 μια μικρή ομάδα επιστημόνων ερχόμενοι από μία μεγάλη φαρμακευτική εταιρία, ίδρυσαν την QS professional-biodomus εταιρία παραγωγής επαγγελματικών καλλυντικών και ιατροτεχνολογικών προϊόντων, καταθέτοντας την εμπειρία, τη τεχνογνωσία και τη δημιουργικότητα τους.
Το αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία των QUATRE SAISONS, καινοτόμων επαγγελματικών καλλυντικών προϊόντων με φυσικής προέλευσης βιοτεχνολογικά ενεργά συστατικά,υψηλής ποιότητας και αποτελεσματικότητας, αλλά πάντοτε με γνώμονα το μέγιστο σεβασμό στην ασφάλεια της φύσης και του ανθρώπου.
Η μέθοδος παραγωγής και συσκευασίας των καλλυντικών προϊόντων τηρεί τους κανόνες ορθής διαδικασίας παραγωγής(GMP) με πιστοποίηση κατά GMP,ΙSO 22716,ενώ έχει πιστοποιηθεί και με ISO 9001.
Σήμερα τα προϊόντα της QS Professional χωρίζονται σε 2 βασικές σειρές. Τα QUATRE SAISONS Professional cosmetics και τα QUATRE SAISONS Skin care dermocosmetics.
Τέλος να πω πως το όραμα της QS Professional είναι να συνεχίζουν με το ίδιο πάθος, ειλικρίνεια και δημιουργικότητα, να μας προσφέρουν υψηλής ποιότητας καλλυντικά προϊόντα και τις τέσσερις εποχές του χρόνου.


Διαβάζοντας όλα αυτά είχα μπει στο κλίμα της εταιρίας και κατάλαβα πως πρόκειται για μία αξιόλογη εταιρία που ψάχνει συνεχώς καινοτόμες ιδέες. Τέλος να πω πως μου αρέσει το γεγονός πως είναι ελληνική εταιρία και τα προϊόντα τους είναι χωρίς Parabens & mineral oil.


Τα τρία προϊόντα που δοκίμασα είναι τα εξής:
1. CC Cream 
2. Moisturizing cleansing gel
3. Dark cleasing mask

Πάμε να τα δούμε αναλυτικά!




1. CC cream: Για όσους δεν ξέρουν, η CC cream είναι κρέμα προσώπου με αντηλιακή προστασία και χρώμα, έτσι έχουμε την ενυδάτωση, την προστασία και την κάλυψη που χρειαζόμαστε στην καθημερινότητα μας. Αν και είμαι αρκετά ανοιχτόχρωμη, ταίριαξε στον πρόσωπο μου μια χαρά. Επιπλέον μου άρεσε διότι δεν άλλαξε χρώμα κατά την διάρκεια της ημέρας. Οι περισσότερες CC & BB cream τείνουν να αλλάζουν χρώμα, οξειδώνονται και γίνονται πορτοκαλί, αλλά όπως σας είπα η CC cream της QS professional παραμένει η ίδια. Είναι στα 50ml, έχει spf 20, η συσκευασία του έχει αντλία και μυρίζει υπέροχα. (κάτι σε φρούτο)
Τέλος να προσθέσω ότι περιέχει το ενεργό συστατικό unilucent, το Lime Pearl (φυσική πηγή των AHA'S) και υαλουρονικό οξύ. Αυτά τα τρία συστατικά βοηθάνε στην ελάττωση δυσχρωμιών του δέρματος μας, στην αναγέννηση του και στην ενυδάτωση του.

2. Moisturizing cleansing gel: Αγαπώ τα καθαριστικά προσώπου σε τζελ μορφή. Το συγκεκριμένο προϊόν είναι για κανονικά/ξηρά δέρματα. Αν και έχω λιπαρή επιδερμίδα πολλές φορές προτιμώ τα καθαριστικά για κανονικά δέρματα γιατί προσφέρουν την ενυδάτωση που ζητάω. Το cleansing gel της QS professional προσφέρει καθαριστική, ενυδατική και απαλυντική δράση.
Είναι στα 200ml και το άρωμα του είναι διακριτικό, μυρίζει σαν το χαμομήλι, διότι μέσα περιέχει χαμομήλι, εκχυλίσμα καλέντουλας και σεντέλα.
Τέλος να πω πως αφαιρεί εύκολα το μακιγιάζ και τους ρύπους του προσώπου, χωρίς να τραβάει το δέρμα μου μετά την χρήση του.


3. Dark cleansing mask: Η γνωστή σε όλους μας μαύρη μάσκα! Όταν ήρθε στα χέρια μου είπα "ωχ!" διότι παλαιότερα είχα δοκιμάσει μαύρη μάσκα άλλης εταιρίας και δεν μπορούσα να την βγάλω από το πρόσωπο μου, με πονούσε αρκετά. Αλλά ποτέ δεν λέω όχι στην δοκιμή προϊόντων και έτσι την δοκίμασα και την λάτρεψα.
Δεν πονάει καθόλου στην αφαίρεση της. Καθάρισε βαθιά το δέρμα μου και με βοήθησε στα μαύρα μου στίγματα. Σε κάτι άλλο που βοήθησε το πρόσωπο μου είναι σε κάποια σπυράκια που είχα, έκαναν τον κύκλο τους πιο γρήγορα από όταν δεν την χρησιμοποιούσα.
Τέλος η λιπαρότητα ελαττώθηκε μετά την χρήση της.
Την έχω ήδη χρησιμοποιήσει 2 φορές και σίγουρα θα μου φτάσει και για άλλες χρήσεις διότι είναι στα 75ml.
Μην ξεχάσω να πω πως μυρίζει όμορφα, σαν αντρικό άρωμα και είναι δροσερή όταν την απλώνω στο πρόσωπο μου.




Αυτό ήταν το σημερινό ποστ!
Ελπίζω να σας άρεσε!
Τα λέμε σύντομα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου