Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017

Abeauty face - Review


Γεια σας αγαπημένοι μου.
Σήμερα είμαι πάλι εδώ με ένα νέο ποστ.
Θα σας μιλήσω για τα προϊόντα Abeauty.


Η εταιρία A beauty εκτός από τα προϊόντα που εισάγει, είχε ξεκινήσει το 2013 να παράγει τα δικά της προϊόντα με την επωνυμία Abeauty τα οποία χωρίζονται σε δύο σειρές. Η A beauty colors είναι η πρώτη σειρά που αποτελείται από βερνίκια νυχιών, προϊόντα περιποίησης νυχιών και μολύβια μακιγιάζ για μάτια και χείλη.
Η δεύτερη σειρά είναι η A beauty face η οποία καλύπτει  την περιποίηση και τον καθαρισμό προσώπου.

Μιας και θα μιλήσουμε σήμερα για την A beauty face να σας πω και κάποια επιπλέον πράγματα.
Η σειρά A beauty face σχεδιάστηκε βάση των ευεργετικών ιδιοτήτων του ελαιόλαδου και του αργανέλαιου (argan oil) βιολογικής καλλιέργειας, σε συνδυασμό με σύγχρονα κοσμητικά συστατικά, όπως το υαλουρονικό οξύ, έγχυμα από βλέννα σαλιγκαριού, πολυπεπτίδια και συνδυασμούς βιταμινών για μία ολοκληρωμένη περιποίηση της επιδερμίδας.

Όλα τα προϊόντα περιποίησης και φροντίδας είναι εμπλουτισμένα με φυτικά εκχυλίσματα, αιθέρια έλαια και συστατικά που έχουν εγκρίσεις από τους πιο αξιόπιστους ευρωπαϊκούς οργανισμούς όπως ECARF, BRC, GMP, ISO, Derma Test και Oko test. Επίσης υπάρχει αναλυτική αξιολόγηση για κάθε συστατικό  και κάθε προϊόν της σειράς Abeauty από τον οργανισμό αξιολόγησης συστατικών. (www.cosmeticanalysis.com)

Τέλος να προσθέσω πως σύντομα θα παρουσιάσουν την σειρά για περιποίηση σώματος και μαλλιών.

Μπορείτε να δείτε όλα τα προϊόντα τους ΕΔΩ!






Πάμε να δούμε αναλυτικά όσα δοκίμασα εγώ!










Το πρώτο προϊόν που δοκίμασα είναι το cleansing gel.
Ένα ζελέ καθαρισμού που καταπολεμά την λιπαρότητα του δέρματος και αφαιρεί αποτελεσματικά το σμήγμα, τους ατμοσφαιρικούς ρύπους και το μακιγιάζ. Είναι στα 200ml και έχει υπέροχο άρωμα. (κάτι γλυκό, καρύδα-βανίλια). Μου αρέσει γεγονός ότι έχει αντλία. 
Όπως είπα είναι ελληνικό προϊόν και επίσης είναι δερματολογικά και μικροβιολογικά ελεγμένο.
Ταίριαξε γάντι στην επιδερμίδα μου μιας και είναι λιπαρή και έχει τάση για ακμή. Καθαρίζει βαθιά και διώχνει το μακιγιάζ εύκολα. Συνήθως το χρησιμοποιώ δύο φορές (όπως όλα τα ζελέ καθαρισμού) για καλύτερη αποτελεσματικότητα. Το δικό μου τεστ για αυτά τα προϊόντα είναι το εξής: πάντα όταν με πειράζει κάτι βγάζω σπυράκια. Όμως με αυτό το προϊόν αντίθετα με βοήθησε στο θέμα "σπυράκια"- τα εξαφάνισε!!
(ναι είμαι 23 και ακόμα παλεύω με τα σπυράκια)








Το δεύτερο προϊόν που δοκίμασα είναι η exfoliating cream. Μία κρέμα απολέπισης προσώπου για κάθε τύπο δέρματος που βοηθάει την επιδερμίδα να απελευθερώσει απαλά τα νεκρά κύτταρα της επιδερμίδας αφήνοντας την απαλή και καθαρή. Είναι στα 100ml και το άρωμα του είναι λίγο ουδέτερο. Μου αρέσει και εδώ το γεγονός ότι έχει αντλία. Οι κόκκοι του είναι σφαιρικοί χωρίς να τραυματίζει την επιδερμίδα και επίσης είναι μικροί σε μέγεθος. Αφήνει την επιδερμίδα τόσο μαλακή, λες και είναι μωρού. Δεν μου δημιούργησε κάποιο θέμα στα σπυράκια μου. Καλό είναι να αποφεύγονται οι προβληματικές περιοχές. Όπως είπα πιο πάνω είναι ελληνικό προϊόν και είναι δερματολογικά και μικροβιολογικά ελεγμένο. Μου άρεσε πάρα πολύ!





Αυτό ήταν το σημερινό ποστ. 
Ελπίζω να σας άρεσε!
Τα λέμε σύντομα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου