Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

Mini Cutie-Review

Γεια σας αγαπημένοι μου.
Το σημερινό ποστ είναι γλυκό και χαριτωμένο όπως το αντισηπτικό χεριών mini cutie.


~Η ιστορία του mini cutie~
Τo mini cutie γεννήθηκε από μία ανάγκη. Η καθημερινότητα της Νέας Υόρκης, όπου οι κατασκευαστές του ζούσαν, απαιτούσε να διατηρήσουν τα χέρια τους καθαρά κατά την διάρκεια της ημέρας. Το πρόβλημα ήταν ότι τα περισσότερα αντισηπτικά μύριζαν άσχημα (θύμιζαν κάτι από νοσοκομείο), ήταν μη πρακτικά (μεγάλες και άχαρες συσκευασίες) και βαρετά. Κάνοντας λοιπόν μία εκτενή έρευνα ανακάλυψαν ένα αντισηπτικό που ήταν πολύ κοντά σε αυτό που φανταζότανε σαν το τέλειο αντισηπτικό. Μύριζε ωραία, ήταν χρηστικό και χαριτωμένο.
Ενθουσιασμένοι από την ανακάλυψη τους, στρώθηκαν στην δουλειά και ξεκίνησαν να σχεδιάζουν το δικό τους τέλειο αντισηπτικό χεριών. Έψαξαν και βρήκανε τα ιδανικά συστατικά, τα πιο συναρπαστικά αρώματα και το τέλειο packaging.
Ένα χρόνο μετά το Mini Cutie κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά με σκοπό να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε και χρησιμοποιούμε τα αντισηπτικά χεριών. Πιστεύουν ότι κάθε καλλυντικό μπορεί να είναι χαριτωμένο και cool και το αντισηπτικό χεριών είναι μόνο η αρχή!!!


Μπορείτε να δείτε το site τους ΕΔΩ!
Επίσης μπορείτε να βρείτε το Mini Cutie σε πολλά hondos center σε όλη την Ελλάδα. (Μπείτε στο site και δείτε τα σημεία πώλησης)



Εγώ με την σειρά μου να πω πως το αντισηπτικό χεριών είναι απαραίτητο όλο τον χρόνο, διότι τα χέρια μας είναι εστία μικροβίων αν αναλογιστούμε τι πιάνουμε με αυτά στην καθημερινότητα μας.
Ειδικότερα τους κρύους μήνες που οι ιώσεις κυκλοφορούν και χτυπάνε ανελέητα, καλό είναι να προστατεύουμε τον εαυτό μας με τον κάθε δυνατό τρόπο.
Πόσο μάλλον όταν το αντισηπτικό μας μυρίζει υπέροχα και έχει και τέλεια συσκευασία.







Πάμε να δούμε τα τρία αντισηπτικά που δοκίμασα.
Φυσικά υπάρχουν και σε άλλα αρώματα αλλά εμένα αυτά μου κίνησαν το ενδιαφέρον.









Στην μωβ σκευασία είναι το γλυκό μπιζέλι, δεν ξέρω πως να περιγράψω την μυρωδιά του, είναι απλά εκπληκτική! Μία γλυκιά και δροσερή μυρωδιά που θα ήθελα να μυρίζω έτσι για πάντα. (είναι το αγαπημένο μου από ότι κατάλαβες)
Στην ροζ συσκευασία είναι η κλασική και αγαπημένη βανίλια. Λατρεύω το άρωμα της βανίλιας και επιπλέον μου αρέσει το ροζ χρώμα της συσκευασίας του. (παλιά αγάπη, μου θυμίζει το αγαπημένο μου άρωμα της dior)
Στην κόκκινη συσκευασία είναι η φράουλα. Μου θυμίζει τόσο πολύ το σιρόπι φράουλα που ρίχνουμε στα παγωτά μας. (θέλω να το φάω... κυριολεκτικά)










Όπως βλέπετε το Mini Cutie έχει μία θήκη από σιλικόνη
(γεμάτη ασημόσκονη) που μπορείτε να το κρεμάσετε στα κλειδιά σας ή στην τσάντα σας και πιστέψτε με θα σας λύσει τα χέρια.









Αυτό ήταν το σημερινό ποστ.
Ελπίζω να σας άρεσε.
Τα λέμε σύντομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου