Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

Mey BB cream review - Dekaz


Γεια σας αγαπημένοι μου.
Σήμερα είμαι εδώ με ένα νέο ποστ και θα σας μιλήσω για την BB cream της εταιρίας Mey of Switzerland.
(η εταιρία προώθησης του είναι η εταιρία Dekaz)

Σας έχω μιλήσει και παλιότερα για την εταιρία DEKAZ και την ιστορία της. (μπορείτε να την διαβάσετε ΕΔΩ)
Θα ανακεφαλαιώσω γρήγορα και θα σας πω, πως η εταιρία Dekaz για πάνω από 30 χρόνια φροντίζει για την συστηματική προώθηση κορυφαίων ελβετικών προϊόντων και μία από αυτές τις εταιρίες είναι και η Mey of Switzerland, από την οποία έχω δοκιμάσει και κάποια επιπλέον προϊόντα της και θα σας μιλήσω σύντομα και για αυτά.

Μπορείτε να δείτε όλα τα προϊόντα της εταιρίας ΕΔΩ!





Το σημερινό προϊόν που θα μιλήσουμε είναι η ΒΒ cream.







Για όσους δεν γνωρίζουν τι είναι η BB cream, είναι μία κρέμα με χρώμα και αντηλιακή προστασία.
Δηλαδή προσφέρει ενυδάτωση, κάλυψη και μας προστατεύει από τις βλαβερές επιδράσεις της ηλιακής ακτινοβολίας.
Η BB cream της Mey είναι στα 40ml σε όμορφη συσκευασία και το άρωμα του είναι διακριτικό ώστε να μην μας ενοχλεί κατά την διάρκεια της ημέρας.
Επίσης έχει Spf 25 για την αντηλιακή μας προστασία.

Περιέχει:
 -Βούτυρο καριτέ, το οποίο είναι πλούσιο σε ενυδατικά συστατικά που μαλακώνουν και απαλύνουν την επιδερμίδα. 
 -Υαλουρονικό οξύ,το οποίο αποτρέπει την διαδερμική απώλεια υγρασίας, διατηρώντας την απαλότητα και ελαστικότητα του δέρματος.
-Αντιοξειδωτικές βιταμίνες/φυσικά αντηλιακά φίλτρα, τα οποία δημιουργούν μία ενισχυμένη ασπίδα προστασίας της επιδερμίδας από τους βλαβερούς περιβαλλοντικούς ρύπους.
-Μεταλλικές χρωστικές, οι οποίες χαρίζουν στην επιδερμίδα ομογένεια, λάμψη και φρεσκάδα.

Οι αποχρώσεις του είναι δύο: Light & Medium shade.
Εγώ δοκίμασα την Light shade μιας και είμαι ανοιχτόχρωμη.
Η κάλυψη του είναι αρκετά καλή, για ένα πρόσωπο που δεν έχει κάποιο θέμα, δηλαδή ακμή κλπ.
Είναι ότι χρειαζόμαστε για την καθημερινότητα μας, διότι ένα προϊόν προσφέρει πολλά στην επιδερμίδα μας χωρίς να χρειάζεται να βάλουμε πολλά προϊόντα στο πρόσωπο μας.
Η απόχρωση του ταίριαξε στο πρόσωπο μου (Light shade) χωρίς να αλλάζει χρώμα κατά την διάρκεια της ημέρας. (πολλές BB creams έχουν την τάση να οξειδώνονται και να αλλάζουν χρώμα)

Μου άρεσε πάρα πολύ και σας την προτείνω να την δοκιμάσετε.








Αυτό ήταν το σημερινό ποστ.
Ελπίζω να σας άρεσε!
Τα λέμε σύντομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου