Δευτέρα 30 Απριλίου 2018

Gea Creations-Review!



Γεια σας αγαπημένοι μου.


Σήμερα είμαι εδώ με ένα διαφορετικό ποστ.
Δεν θα σας μιλήσω για καλλυντικά και κρέμες αλλά για χειροποίητα κοσμήματα, φτιαγμένα προσεκτικά και με μεράκι!
Ta Gea Creations είναι φτιαγμένα προσεγμένα και φυσικά είναι ΟΛΑ στο χέρι, χωρίς κανένα "έτοιμο" εξάρτημα.
Μπορείτε να δείτε όλα τα κοσμήματα τους (και όχι μόνο) ΕΔΩ!




Εγώ διάλεξα το σετ rest starify, αλλά ειλικρινά δεν ήξερα τι να διαλέξω.
Το σετ είναι δύο κολιέ, ένα μισοφέγγαρο (το αγαπώ απλά, έχω τρέλα με τα φεγγάρια) και το άλλο είναι μία μπλε γυάλινη πέτρα.
Είναι ασήμι 925 σε απόχρωση ροζ χρυσού.
Επίσης να πω πως αγοράζοντας τα αγαπημένα σας κοσμήματα, μαζεύετε πόντους!
Μπείτε στο eshop για περισσότερες πληροφορίες!



Η κοπέλα που φτιάχνει αυτά τα υπέροχα κοσμήματα, μας λέει τον λόγο που δημιούργησε το eshop:


Κάνοντας από μαθήματα ζωγραφικής μέχρι crafts κάθε λογής, τελικά αγάπησα το χειροποίητο κόσμημα περισσότερο από κάθε τι. Από το σχεδιασμό ως την υλοποίηση, κάθε στάδιο είναι για μένα μοναδικό. Άλλωστε τα χειροποίητα κοσμήματα είναι εξ ορισμού μοναδικά & διαχρονικά. Συμπληρώνουν το προσωπικό στυλ της καθεμιάς από εμάς και το κυριότερο: είναι εμπνευσμένα. Σαν δημιουργός λοιπόν αγαπώ κάθε κομμάτι ξεχωριστά, αλλά το πιο σημαντικό για μένα είναι ότι τα αγαπάτε και εσείς. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που δημιουργήσαμε αυτό το eshop. Μαζί μου σε αυτό το ταξίδι από την αρχή του μέχρι σήμερα, είναι το άλλο μου μισό ο Πάνος ή αλλιώς Pano Ponti. Πίστεψε σε μένα, με συμπλήρωσε με τις ιδέες του & το αγάπησε όσο και εγώ














Γιατί θα πρέπει να ρίξετε μια ματιά στο eshop τους:

1 Έχουν υπέροχα σχέδια, πολύ πρωτότυπα που καλύπτουν όλα τα γούστα. 
2 Έχουν εύκολο, στο χειρισμό, eshop.
3 Έχουν αναλυτικό οδηγό μεγεθών ώστε να πάρετε το σωστό νούμερο στα κοσμήματα σας.
4  Έχουν ειδική κατηγορία για το πως να φροντίζετε τα κοσμήματα σας.
5 Έχουν πολύ καλές τιμές.
6 Γιατί αγαπούν αυτό που κάνουν και αυτό ΦΑΙΝΕΤΑΙ!!!







Αυτό ήταν το σημερινό ποστ.

Ελπίζω να σας άρεσε. 
Τα λέμε σύντομα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου