Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Review - Collagen Pro active!


Γεια σας κορίτσια μου τι κάνετε; Σήμερα αποφάσισα να κάνω ένα review για το πολυσυζητημένο πόσιμο κολλαγόνο!
Αρχικά να ευχαριστήσω πολύ την collagen power!
Έχει αρκετό καιρό που μου το έχει στείλει και ήρθε η ώρα να πω τα συμπεράσματά μου!



Σε τι βοηθάει όμως;

Μετά την ηλικία των 23 το σώμα δεν παράγει μεγάλη ποσότητα κολλαγόνου όπως όταν ήταν πιο νέο!
Έτσι το πόσιμο κολλαγόνο βοηθάει στην αναπλήρωση του κολλαγόνου που χρειάζεται το σώμα μας και η επιδερμίδα μας.
Γενικά βοηθάει στο δέρμα, στις ρυτίδες, στα νύχια κ μαλλιά!
Επίσης βοηθάει τους αθλητές για καλύτερη γυμναστική.
Και τέλος βοηθάει στα αρθριτικά.!

Βγαίνει σε δύο γεύσεις, φράουλα και λεμόνι!
Αποφάσισα όμως να το δώσω στην μητέρα μου γιατί έχει πόνους στα αρθριτικά της!
Εγώ είμαι 19 χρονών και δεν το έχω τόσο ανάγκη όσο αυτήν!

Μετά από συζήτηση με την μητέρα μου διαπιστώσαμε πως ο πόνος της έχει μειωθεί αρκετά, οι δουλειές του σπιτιού γίνονται με περισσότερη ευκολία! 
Τα νύχια της δυνάμωσαν πολύ.
Για τα μαλλιά της δεν διαπίστωσα κάτι γιατί πάντα είχε δυνατά κ υγιείς μαλλιά.!
Η γεύση που πετύχαμε εμείς ήταν φράουλα και δεν της άρεσε ιδιαίτερα. Αν το ξαναγόραζε θα δοκίμαζε το λεμόνι!

Γενικά είναι ένα πολύ καλό προϊόν και έχει βοηθήσει πολύ κόσμο!

Η τιμή του είναι στα 50 ευρώ, το ένα μπουκάλι.
Μπορείτε να το βρείτε στα φαρμακεία.


Το έχετε δοκιμάσει; 'Η μήπως σκέφτεστε να το αγοράσετε;
  
Περιμένω τα σχόλια σας!














4 σχόλια:

  1. εγώ μπήκα στον πειρασμό να το σκεφτώ,αλλά το φοβάμαι κιόλας να είμαι ειλικρινής,δε ξέρω μετέπειτα τι επιπτώσεις μπορει να έχει,και τελικά πήρα βιταμίνες φυτικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην το φοβάσαι, τίποτα δεν είναι. Ούτε παρενέργειες έχει ούτε τίποτα! Αν το δοκιμάσεις περιμένω την άποψή σου! Φιλιά

      Διαγραφή