Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Orofluido Beauty Elixir!

Γεια σας κορίτσια μου τι κάνετε; Σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω για μία εταιρία που την γνώρισα πριν από 2 μήνες περίπου.! Είναι εταιρία που έχει προϊόντα μαλλιών και ονομάζεται Orofluido. Η εταιρία είχε την καλοσύνη να μου στείλει να δοκιμάσω 6 λαδάκια σε travel size, εκ των οποίων τα 2 από αυτά τα είχα βάλει σε διαγωνισμό.


Ας αρχίσουμε....




Αρχικά να πω πως τα δοκιμάζω αρκετό καιρό για να έχω ολοκληρωμένη άποψη...


Να πω πως το συγκεκριμένο λαδάκι έχει τρία έλαια μέσα, το όποιο είναι πολύ θετικό για την θρέψη των μαλλιών.
Έπειτα να πω πως όπως όλα τα λαδάκια, χρειάζεται να βάλεις ελάχιστη ποσότητα για να δεις αποτέλεσμα.!
Τα δικά μου μαλλιά είναι μακριά, άγρια(βαμμένα) και ατίθασα. Και έχω να πω πως για τα δεδομένα αυτά είδα πολύ καλά αποτελέσματα.
Έγιναν πολύ απαλά και πιο λαμπερά.!
Το έχω χρησιμοποιήσει και σε βρεγμένα αλλά και σε στεγνά μαλλιά.
Στην αρχή φοβόμουν γιατί στις ρίζες έχω λιπαρότητα μήπως η λιπαρότητα απλωθεί παντού.
Όμως έκανα λάθος, αν βάλεις 2-3 σταγόνες είναι υπεραρκετές για όλο το μαλλί.
Τέλος το άρωμα του μου άρεσε πολύ, μυρίζει σαν κουφέτο.!

Γενικά μου άρεσαν πολύ τα λαδάκια...
Λίγο η τιμή τους είναι τσιμπημένη, τα 100ml κοστίζουν 29 ευρώ.!

Αν θέλετε να παραγγείλετε ή να δείτε τα προϊόντα και τις τιμές τους μπορείτε να μπείτε στα παρακάτω link!




Αυτήν ήταν η άποψή μου, ελπίζω να σας άρεσε αυτό το ποστ! Περιμένω τα σχόλια σας!

1 σχόλιο:

  1. Δεν τα έχω δοκιμάσει γιατί τώρα χρησιμοποιώ Kerastase.
    Πολύ θέλω όμως να δοκιμάσω και αυτά γιατί έχω ακούσει πολύ καλά σχόλια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή