Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Mastic Spa! + Βοήθεια ατελειών-σπυράκια!

Γεια σας ομορφιές μου τι κάνετε;;; Σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω για την εταιρία Mastic spa.! Πριν 2 μήνες περίπου η εταιρία μου είχε στείλει τρία προϊόντα για να τα δοκιμάσω και την ευχαριστώ πολύ. Έτσι ήρθε η ώρα να σας μιλήσω για αυτά.! Αρχικά να πω πως μόνο από την ονομασία της εταιρίας καταλαβαίνεις πως όλα τα προϊόντα έχουν ως βασικό συστατικό την μαστίχα. Η μαστίχα παράγεται μόνο στην Χίο και η έδρα της εταιρίας είναι εκεί ! 


Τα προϊόντα που μου έστειλε είναι τα εξής:




Και πάμε να σας μιλήσω για το καθένα ξεχωριστά.!


Πρώτα θα σας μιλήσω για τον ενυδατικό αφρό ξυρίσματος.


Αρχικά να πω πως είναι φτιαγμένος από μαστίχα και βούτυρο Kokum. Το βούτυρο Kokum έχει την ιδιότητα να δίνει ενυδάτωση σε βάθος. Και ναι όντως το κάνει. Αφήνει πολύ απαλά τα πόδια. Έπειτα να πω πως είναι σε μορφή αφρού και είναι πολύ βολικός. Το άρωμά του είναι τέλειο, μυρίζει έντονα μαστίχα και το μπάνιο μοσχοβολάει όταν το χρησιμοποιείτε, όμως το άρωμά του δεν διαρκεί μετά το μπάνιο, δυστυχώς. Μου τελειώνει και σίγουρα θα τον ξαναγόραζα όμως η τιμή του με κρατάει λίγο μακριά. Κοστίζει 9,90 ευρώ για τα 200ml.




Το επόμενο προϊόν είναι το μαλακτικό γαλάκτωμα για μετά το ξύρισμα και την αποτρίχωση.


Αυτό το προϊόν είναι φτιαγμένο από μαστίχα και από βούτυρο kokum, όπως το προηγούμενο. Έχει ΤΕΛΕΙΟ άρωμα, μυρίζει μαστίχα και σαν μωράκι, δεν μπορώ να το περιγράψω. Αλλά δεν κρατάει πολύ, δυστυχώς. Χρησιμοποιείται μετά το μπάνιο και αφού έχετε ξυριστεί. Λέει πως βοηθάει σε ερεθισμούς και τσούξιμο, εγώ δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο. Όμως η ενυδάτωση του είναι πολύ μεγάλη. Όντως αφήνει τα πόδια πολύ απαλά. Κοστίζει 12,90 ευρώ και περιέχει 300ml. Θα το ξαναγόραζα μόνο και μόνο για το άρωμα του.




Το τρίτο και το πιο υπέροχο προϊόν είναι η 24ωρη ενυδατική, σμηγματορυθμιστική κρέμα.


Είναι φτιαγμένη από μαστίχα και μέλι το οποίο είναι βιολογικό.Έχει πολύ έντονο άρωμα(αν σας ενοχλεί το άρωμα στις κρέμες μείνετε μακριά της), εμένα πάλι μου αρέσει πολύ,όμως πάλι δεν κρατάει τόσο το άρωμα πάνω στο πρόσωπό σας.
Στην συγκεκριμένη κρέμα το μόνο που με δυσαρεστεί είναι πως δεν έχει spf, που θα έπρεπε γιατί απευθύνεται σε άτομα με ακμή.Και η ακμή είναι πολύ ευαίσθητη στον ήλιο.Να πω πως την χρησιμοποιώ μέρα νύχτα.Απορροφάται πολύ εύκολα και μπορείς να βαφτείς κατευθείαν.Με βοήθησε πολύ σε ατέλειες-σπυράκια.Μειώθηκαν αισθητά και είναι σίγουρα ένα από τα πολύ αγαπημένα μου προϊόντα.Σίγουρα θα την ξαναγοράσω. Κοστίζει 16,70 ευρώ για τα 50ml.




Αυτά ήταν όλα κορίτσια μου, ελπίζω να σας άρεσε αυτό το ποστ. Περιμένω τα σχόλια σας. Φιλιά πολλά....

2 σχόλια:

  1. την Τρίτη που μας πέρασε, είχε για λίγες ώρες 50% έκπτωση και αγόρασα την mastacne hydraderm :) έχουν φουντώσει τα σπυράκια μου τελευταία και είπα πως θα μου κάνει καλό αυτή ^.-
    φιλάκιααα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλά έκανες, εμένα μειώθηκαν αισθητά....μην περιμένεις από την πρώτη κιόλας εβδομάδα. Στην δεύτερη-τρίτη θα το διαπιστώσεις. Και φυσικά και περιμένω νέα σου....

      Φιλιά πολλά κούκλα!

      Διαγραφή