Δευτέρα 29 Ιουνίου 2020

Apivita➨Νέα προϊόντα που δοκίμασα

Γεια σας αγαπημένοι μου, μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα...επέστρεψα!!!!
Άλλαξαν πολλά στην ζωή μου το τελευταίο καιρό και δεν είχα καθόλου χρόνο, όσοι όμως με ακολουθείτε στο instagram μαθαίνατε εκεί τα νέα μου.
Προσπαθώ βέβαια να κάνω και κάποιες αλλαγές στο blog μου, ελπίζω να τα καταφέρω σιγά σιγά!
Στο σημερινό ποστ θα μιλήσουμε για μία αγαπημένη μου εταιρεία, την APIVITA.
Εδώ και πολλά χρόνια χρησιμοποιώ την συγκεκριμένη εταιρεία για ένα και μόνο προϊόν της..Βασικά δύο ή μάλλον για ένα συστατικό της που είναι η πρόπολη.
Ξεκίνησα να χρησιμοποιώ την πρόπολη, που τόσα είχα ακούσει, για την καταπολέμηση της ακμής.
Μετά από κρέμες και χάπια η πρόπολη είναι αυτήν που με βοήθησε, δηλαδή η apivita.
Αυτά όμως θα τα πούμε σε ένα άλλο ποστ αναλυτικό που θα σχετίζεται με την ακμή και τα προϊόντα που χρησιμοποιώ.

Θα μου πείτε "και γιατί τόσο μεγάλος πρόλογος" και θα απαντήσω γιατί πρέπει να καταλάβετε ότι την apivita την αγάπησα γιατί με βοήθησε να αντιμετωπίσω ένα πρόβλημα που με βασάνιζε χρόνια.
Έτσι η αγάπη μου προς σε αυτήν την εταιρεία έγινε μεγάλη και άρχισα να δοκιμάζω και άλλα προϊόντα της και να την μαθαίνω καλύτερα.
Ένα μελλοντικό ποστ θα είναι και τα τοπ 10 προϊόντα που μου αρέσουν από αυτήν την εταιρεία.
(Σας έχω ήδη τάξει 2 ποστ, καλά πάμε!😛)

Πάμε όμως να μιλήσουμε για κάποια προϊόντα που δοκίμασα πριν λίγο καιρό.
Πρόκειται για μάσκες προσώπου, καθαριστικό τζελ, τόνερ και micellar νεράκι.











Θα ξεκινήσω με το μαύρο τζελ καθαρισμού με ενεργό άνθρακα και πρόπολη. 
Λόγω της λιπαρής επιδερμίδας που έχω πάντα χρησιμοποιώ τζελ για τον καθαρισμό του προσώπου μου,ήδη χρησιμοποιούσα το καθαριστικό με πρόπολη και lime της ίδιας εταιρείας.
Ένα μεγάλο θετικό που βρήκα σε αυτό το προϊόν είναι ότι μπορώ να το χρησιμοποιήσω και στα μάτια.
Καθαρίζει καλά και το μακιγιάζ του προσώπου αλλά και των ματιών, πάντα  κάνω διπλό καθαρισμό όταν είμαι βαμμένη.










Συνεχίζω με το micellar water, ένα θαυματουργό νεράκι που πάντα μου λύνει τα χέρια.
Το χρησιμοποιώ σε δύο περιπτώσεις, η πρώτη είναι για να κάνω ντεμακιγιάζ ώστε να πάρω τα πολλά πολλά από το δέρμα και μετά να πλυθώ και η δεύτερη είναι για να αφαιρέσω την λιπαρότητα που βγάζει το πρόσωπό μου κατά την διάρκεια της μέρας. (όταν δεν είμαι βαμμένη)
Περιέχει τριαντάφυλλο και μέλι, έχει βολική συσκευασία με τέλειο απλικατέρ και είναι για όλους τους τύπους δέρματος. Τέλος μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε πρόσωπο αλλά και μάτια.










Το τρίτο προϊόν είναι η καταπραϋντική και ενυδατική λοσιόν με λεβάντα και μέλι, για όλους τους τύπους δέρματος. Είναι ένα προϊόν το οποίο έχει "μπει" για τα καλά σε όλες τις ρουτίνες προσώπου μας πλέον. Την χρησιμοποιώ όταν έχω βάλει κάποιο δυνατό ενεργό συστατικό και δεν θέλω να μπερδέψω πολλά ενεργά συστατικά στην ρουτίνα μου.
Για να γίνω πιο αναλυτική θα σας δώσω ένα παράδειγμα, μπορεί μία μέρα να χρησιμοποιήσω βιταμίνη c, για να δράσει και να έχει καλύτερη απορρόφηση από το δέρμα μου όλα τα υπόλοιπα προϊόντα που θα χρησιμοποιήσω θα είναι τέτοιου τύπου προϊόντα. (δηλαδή χωρίς ενεργά συστατικά π.χ με γλυκολικό οξύ ή ρετινόλη)
Κάνει ακριβώς ότι υπόσχεται, ηρεμεί το δέρμα και το ενυδατώνει. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;;
 
 








 
Για το τέλος σας άφησα το καλύτερο όλων, τις μάσκες και τα scrubs της apivita.
Έχω δοκιμάσει σχεδόν όλες τις μάσκες, μπορεί να μου έχουν ξεφύγει μία με δύο μόνο.
Οι τρεις από αυτές που δοκίμασα το τελευταίο διάστημα είναι σε μορφή κρέμας και μία είναι από τις νέες μάσκες σαν πανάκι.

Με την σειρά που τις βλέπετε στις φωτογραφίες, η πρώτη είναι με ροζ άργυλο για απαλό καθαρισμό.
Κάνει έναν ήπιο καθαρισμό στο πρόσωπο και αφήνει την επιδερμίδα απαλή και καθαρή.
(tip: αν θέλετε πιο βαθύ καθαρισμό θα πάτε στον πράσινο άργυλο)
Η δεύτερη μάσκα είναι με κολοκύθα για αποτοξίνωση του προσώπου. Είναι η πρώτη φορά που την δοκίμασα και την ξεχώρισα. Σίγουρα θα την αγοράσω μόλις επισκεφτώ ένα φαρμακείο.
Η τρίτη μάσκα είναι με φραγκόσυκο για ενυδάτωση και καταπράυνση της επιδερμίδας.
Αν και είναι λιπαρή η δικιά μου επιδερμίδα πολλές φορές νοιώθω να με "τραβάει" τότε έρχεται αυτήν η μάσκα και δίνει την ενυδάτωση που χρειάζομαι.



 





Τελειώνω με τις μάσκες με την tissue mask με avocado για βαθιά ενυδάτωση.
Είναι σαν πανάκι που το βάζεις στο πρόσωπο και δεν χρειάζεται ξέβγαλμα.
Μετά την χρήση της κάνω μασάζ στο πρόσωπο και την αφήνω να απορροφηθεί.
Είναι η δεύτερη φορά που χρησιμοποιώ τέτοια μάσκα από την apivita.
(είχα χρησιμοποιήσει την μαύρη μάσκα)










Κλείνω αυτό το ποστ με το scrub που περιέχει βερίκοκο για ήπια απολέπιση.
Στο ντουλάπι μου έχω πάντα το scrub με ελιά που είναι ένα πιο δυνατό scrub,αν έχετε ευαίσθητη επιδερμίδα θα σας πρότεινα το scrub με το βερίκοκο.
Σσσσσ, μυρίζει τέλεια!!!!









Αυτό ήταν το σημερινό ποστ.
Ήθελα στον επίλογο να σας πω, αν δεν το γνωρίζετε ήδη, πως τα προϊόντα είναι ελληνικά, χρησιμοποιούν φυσικά συστατικά, δεν έχουν parabens και γενικά κάτι βλαβερό για το δέρμα σας.

Σας φιλώ

Άννα - Μαρία 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου