Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

BIOselect review

Γεια σας αγαπημένοι μου.
Στο σημερινό ποστ θα μιλήσουμε για την εταιρία BIOselect και θα σας πω την άποψη μου για δύο από προϊόντα τους.

Αρχικά να πω πως η εταιρία έχει την έδρα της στην Κρήτη και συγκεκριμένα στο Ρέθυμνο.
Η BIOselect αποτελεί την μοναδική ολοκληρωμένη σειρά ελληνικών οργανικών καλλυντικών που είναι πιστοποιημένη από τον Ευρωπαϊκό οργανισμό ICEA.

Όλα τους τα προϊόντα βασίζονται στο αγνό συστατικό παγκόσμιας μοναδικότητας που είναι το Dictamelia, δηλαδή το δίκταμο και το extra παρθένο ελαιόλαδο βιολογικής καλλιέργειας.

Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στο site τους ΕΔΩ!
Επίσης μπορείτε να τους βρείτε στο facebook ΕΔΩ!





Πάμε να δούμε αναλυτικά τα προϊόντα που δοκίμασα.

















Το πρώτο προϊόν είναι η κρέμα απολέπισης προσώπου με Dictamelia (λέω στην αρχή τι είναι αυτό το συστατικό), μολόχα και κουκούτσι ελιάς.
Το προϊόν έρχεται σε γυάλινη συσκευασία των 50ml και μυρίζει "φύση" και συγκεκριμένα ελιά.
Οι κόκκοι του είναι μικροί αλλά αποτελεσματικοί. Το έχω δοκιμάσει αρκετές φορές από τότε που το έπιασα στα χέρια μου. Έτσι όπως με όλα τα προϊόντα απολέπισης αποφεύγοντας ευαίσθητες και προβληματικές περιοχές, και πραγματικά αφήνει το πρόσωπο μου σαν μωρού.
Το χρησιμοποιώ πριν κάνω μάσκα προσώπου, μία με δύο φορές την εβδομάδα. 
Τέλος να πω πως με βοήθησε στο θέμα των πόρων που έχω στην μύτη μου, πιστεύω όταν τελειώσω όλο το βαζάκι θα έχω δει ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.














Το δεύτερο προϊόν είναι ο φυσικός αφρός καθαρισμού προσώπου.
Αν διαβάζετε καιρό το blog μου και γνωρίζετε τι πρόσωπο έχω, τότε θα ξέρετε πως αγαπώ τα καθαριστικά προϊόντα σε μορφή τζελ και σε μορφή αφρού.
Ο αφρός καθαρισμού περιέχει Dictamelia (αναφέρω στην αρχή τι είναι αυτό το συστατικό), πράσινο τσάι και αλόη και έρχεται σε συσκευασία με αντλία των 150ml. Καθαρίζει σε βάθος τους ρύπους του προσώπου αλλά και το μακιγιάζ. Εγώ προτιμώ να το χρησιμοποιώ το πρωί διότι το άρωμα του με ξυπνάει, καθαρίζει καλά το πρόσωπο μου και είναι έτοιμο να υποδεχτεί την κρέμα προσώπου μου. Τέλος να πω πως δεν ξηραίνει την επιδερμίδα μου, όπως κάνουν πολλά καθαριστικά προϊόντα. 













Αυτό ήταν το σημερινό ποστ.
Ελπίζω να σας άρεσε.
Τα λέμε σύντομα με ένα νέο.
Φιλιά

1 σχόλιο:

  1. Ευχαριστούμε για τις χρήσιμες πληροφορίες για την εταιρεία! Τα προϊόντα φαίνονται πολύ καλά με φυσικά συστατικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή