Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2016

Book of the day-Το κουμπί που κρύωνε

Γεια σας αγαπημένοι μου.
Σήμερα είμαι εδώ με ένα νέο "book of the day" και θα σας μιλήσω για το παιδικό βιβλίο "το κουμπί που κρύωνε" του Ευγένιου Τριβιζά.




#20



Τίτλος: Το κουμπί που κρύωνε
Συγγραφέας: Ευγένιος Τριβιζάς
Εξώφυλλο: Σκληρό
Σελίδες: 112
Τιμή: 13,35
Ημερ/νία έκδοσης: 2015
Εκδόσεις Καρυδάκη











Αρχικά να πω πως ο συγγραφέας ήταν ο αγαπημένος μου στα παιδικά μου χρόνια. Μεγάλη φαντασία και ωραία γραφή.
Το βιβλίο "το κουμπί που κρύωνε" πρόκειται για μία περιπέτεια ενός κουμπιού που ψάχνει να βρει κάπου ζεστασιά, κάπου να ταιριάξει αφού έχει περάσει από κουμπότρυπες που το σνομπάρουν από κοφτερά ψαλίδια και πολλές ακόμα περιπέτειες.
Σε ένα πάρκο θα βρεθεί με ένα κορίτσι και αυτό θα του δώσει την λύση.

 




Ένα καλογραμμένο παραμύθι με όμορφη εικονογράφηση και χιούμορ...
Στο τέλος της ιστορίας έχει διάφορα παιχνίδια για δημιουργική απασχόληση του παιδιού.





Είναι το τέλειο δώρο για το παιδί σας.
Σας το προτείνω.



Βαθμολογία δεν βάζω στα παιδικά βιβλία-παραμύθια.



Ελπίζω να σας άρεσε.
Τα λέμε σύντομα.
Φιλάκια

2 σχόλια:

  1. Φαίνεται δημιουργικό βιβλίο που σίγουρα θα αρέσει στους μικρούς αναγνώστες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητοί Χαίρετε.
    Είμαι μια διεθνής δανειστή που αναγνωρίζεται σε όλες τις ηπείρους.
    Έχω τη φιλοδοξία να βοηθήσει όλους τους ανθρώπους σε οικονομικές δυσκολίες.
    Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου με email για περισσότερες πληροφορίες.
    E-mail: leferfrancisjean@gmail.com
    Με εκτίμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή