Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

Castalia Review - 2016


Γεια σας αγαπημένοι μου.
Σήμερα είμαι εδώ με ένα νέο review για εσάς.
Τα προϊόντα της εταιρίας Castalia ήρθαν στην πόρτα μου την ιδανική στιγμή, μία μέρα πριν φύγω για διακοπές. 



Πάμε να τα δούμε ένα ένα.














Αρχικά θα σας μιλήσω για τα αντηλιακά. 
Και τα δύο είναι από την σειρά Helioderm.
Το πρώτο (αριστερά) είναι το αντηλιακό σώματος με 50+ spf.
Δεν έχει parabens, είναι ανθεκτικό στο νερό, είναι δερματολογικά ελεγμένο, δεν έχει άρωμα και είναι γαλάκτωμα με λεπτή υφή.
Στην αρχή νόμιζα ότι γιατί είναι άσπρο το χρώμα του, θα γίνεται άσπρο και το δέρμα μου.
Όμως έκανα λάθος, απορροφάται γρήγορα και το άσπρο χρώμα εξαφανίζεται.
Είναι το ιδανικό αντηλιακό για τα πρώτα σας μπάνια.
Το αντηλιακό προσώπου (δεξιά) είναι σχεδιασμένο για ευαίσθητες επιδερμίδες, όπως και του σώματος, δεν έχει parabens κλπ.
Απορροφάται εύκολα και έχει 20spf.









Συνεχίζω με το νεράκι micellaire. Είναι ένα διάλυμα καθαρισμού και ντεμακιγιάζ, κατάλληλο για μάτια και πρόσωπο, ότι πρέπει για τις ευαίσθητες επιδερμίδες.
Εγώ το χρησιμοποιώ στην αρχή του ντεμακιγιάζ μου, αφού καθαρίσω την επιδερμίδα μου με αυτό έπειτα πλένω το πρόσωπο μου με νερό και gel καθαρισμού. Κάνει πιο εύκολο το ντεμακιγιάζ, ειδικά τα βράδια που πάντα βιαζόμαστε λίγο.
Δεν ερέθισε καθόλου το πρόσωπο μου ούτε τα μάτια μου.








Συνεχίζω με την κρέμα ματιών (αριστερά), μία κρέμα ματιών για ευαίσθητες επιδερμίδες. Όπως έχω αναφέρει και στο παρελθόν δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με σακούλες, μαύρους κύκλους κλπ. Όμως πολλές φορές έχω ξηρότητα κάτω από τα μάτια.
Χρησιμοποίησα αυτήν την κρεμούλα πρωί-βράδυ και η ενυδάτωση αποκαταστάθηκε μέσα σε 2-3 μέρες.
Το δεύτερο προϊόν (δεξιά) είναι ένα gel που μπαίνει τοπικά σε σπυράκια. Όταν το εφαρμόζετε δημιουργείται κάτι σαν φιλμ στο πρόσωπο. Προσοχή, θέλει τοπικά και όχι σε όλο το πρόσωπο όπως έκανα στην αρχή. Πιστέψτε με, ξεραίνει τα σπυράκια γρήγορα.








Αυτό ήταν το ποστ για σήμερα, έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά τα προϊόντα; 
Θα τα πούμε σύντομα.
Φιλιά!

1 σχόλιο:

  1. Πολύ χρήσιμο post με αναλυτική κριτική! θα προσπαθησω να δοκιμάσω κάποιο προιον της εταιρειας. Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή