Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016

●Wash&Go Review●

Γεια σας αγαπημένοι μου.
Σήμερα σας ετοίμασα νέο ποστ με τα νέα σαμπουάν και conditioner της Wash&Go.







Αρχικά να σας πω πως τα μαλλιά μου είναι λιπαρά και όταν λέω λιπαρά εννοώ πως πρέπει να τα λούζω ανά δύο -βαριά- τρεις μέρες.
Όμως οι άκρες των μαλλιών μου είναι ξηρές.
Τα μαλλιά μου δεν βρίσκουν εύκολα κάποιο σαμπουάν που να τους ταιριάζει απόλυτα.
Τα συγκεκριμένα σαμπουάν, μου καθαρίζουν απόλυτα τα μαλλιά μου και δεν μου τα λαδώνουν εύκολα.
Αυτοί είναι δύο λόγοι που θα τρέξω να τα αγοράσω μόλις μου τελειώσουν.
Τα 700ml των σαμπουάν είναι μία τέλεια ευκαιρία για μία μεγάλη οικογένεια και η τιμή τους είναι ένα επιπλέον συν.

Τα σαμπουάν που δοκίμασα εγώ είναι με εκχυλίσματα ginseng για ενδυνάμωση (αυτό το αγάπησα λίγο περισσότερο) και με εκχύλισμα χαμομηλιού για καθημερινή περιποίηση.
Το άρωμά τους είναι φρέσκο και όχι ενοχλητικό.

Τέλος το conditioner είναι με εκχύλισμα χαμομηλιού, είναι κάτι απλό σαν σύσταση, ότι πρέπει για καθημερινή χρήση. Η συσκευασία του είναι 380ml και το άρωμά του αποπνέει φρεσκάδα και καθαριότητα, όπως τα σαμπουάν.




Θα σας τα πρότεινα σίγουρα.
Αν τα δοκιμάσετε ή τα έχετε δοκιμάσει αφήστε μου σχόλιο.
Περιμένω να ακούσω την γνώμη σας. 
Σας φιλώ





10 σχόλια:

  1. Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά η ποσότητα τους και αυτά που υπόσχονται ακούγονται δελεαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέλω πολύ να τα δοκιμάσω!
    fb:Aristea Aleksiou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τέλειο δωράκι ευχαριστούμε fb Ιωάννης Ευστάθιος Καρακασίδης το όνομα του blog Ιωάννης Καρακασίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες σειρές προϊόντων για τα μαλλια σας ευχαριστουμε fb georgiavetsou,gfc georgiavetsou

    ΑπάντησηΔιαγραφή