Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

Bioderma sebium H2O-Review

Γεια σας αγαπημένοι μου.
Σήμερα θα μιλήσουμε, σε αυτό το μικρό ποστ, για το micellar νεράκι της Bioderma.







Σίγουρα θα έχετε ακούσει για το νεράκι αυτό, ειδικότερα για αυτό με το κόκκινο καπάκι.
Εγώ τα έχω δοκιμάσει και τα δύο.
Το συγκεκριμένο micellar νεράκι είναι για λιπαρά δέρματα με τάσεις ακμής.
Με άφησε ευχαριστημένη για το πρόσωπο αλλά όχι για τα μάτια. Μαθημένη από το κλασικό micellar νεράκι, το χρησιμοποίησα και στα μάτια. Έτσι αν δεν προσέξεις και βάλεις μεγάλη ποσότητα στο βαμβάκι σου, θα ερεθιστούν τα μάτια σου.
Αποφάσισα να το χρησιμοποιώ μόνο στο πρόσωπο.
Και βοήθησε αρκετά στην λιπαρότητα μου.
Μου άρεσε πολύ και σίγουρα θα το αγοράσω.


Εσείς το έχετε δοκιμάσει;;
Περιμένω τα σχόλια σας.
Φιλιά



3 σχόλια:

  1. Πολύ χρήσιμο post! Έχω δοκιμάσει το Bioderma με το κόκκινο καπάκι και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη!Καλές γιορτές με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ. Αν δοκιμάσεις και αυτό πες μου. Καλές γιορτές :*

      Διαγραφή
  2. Πολυ χρήσιμο review! Θα το έχω στα υπόψη μου! ❤️❤️❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή