Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2015

Book of the day - 1Q84 (τριλογία)


Γεια σας αγαπητοί μου αναγνώστες.
Το book of the day είναι εδώ με μία τριλογία αυτήν την φορά.


#3


Τίτλος: 1Q84
                    Συγγραφέας: Χαρούκι Μουρακάμι
Εξώφυλλο: Μαλακό
              Σελίδες: 471(βιβλίο 1)
             410(βιβλίο 2)
               506(βιβλίο 3) 
                              Τιμή: 16,92 (βιβλίο 1+3)
           15,93(βιβλίο 2)
         Ημερ/νία έκδοσης: 10/2012 (βιβλίο 1+2)
     4/2013 (βιβλίο 3)
Εκδόσεις Ψυχογιός






Το "1Q84" κατατάσσεται στην κατηγορία των βιβλίων φαντασίας. Πρόκειται ουσιαστικά για μία πρωτότυπη ιστορία αγάπης και λέω πρωτότυπη χάρη στην τεράστια φαντασία του συγγραφέα.
Στο βιβλίο υπάρχει πλοκή, μυστήριο και σου βγάζει πολλά συναισθήματα.
Αυτήν η ιστορία αγάπης σου δείχνει την δύναμη που κρύβει ο άνθρωπος όταν πραγματικά θέλει κάτι.
Πρόκειται για την Αομάμε και τον Τένγκο, δύο ανθρώπους που είναι γραφτό να είναι μαζί. Ψάχνει ο ένας τον άλλον μέσα σε δύο κόσμους. Τους συνδέουν πολλά, δύο φεγγάρια, τα ανθρωπάκια, οι χρυσαλλίδες και πολλά ακόμα περίεργα πράγματα που μόνο όταν τα διαβάσετε θα τα καταλάβετε. 
Εμένα σαν ιστορία μου άρεσε. Επίσης η συγγραφή του Μουρακάμι είναι περίτεχνη και αναλυτική. Στο αναλυτική θα μείνω λίγο γιατί σε μερικά σημεία μου φαινόταν λίγο τραβηγμένη η αφήγηση του.
Επίσης κατά της διάρκεια της ανάγνωσης αλλά και στο τέλος μου άφησε μερικά ερωτήματα. Δηλαδή θα ήθελα καλύτερη εξήγηση σε μερικά σημεία του βιβλίου. Ίσως να ήταν αυτός ο σκοπός του βιβλίου, να σε αφήσει με το μυστήριο να αιωρείται.

Η βαθμολογία μου είναι 3,5/5.




Τα λέμε σύντομα σε ένα νέο book of the day.
Σας φιλώ.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου