Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

Παπουτσάνης ~ Review προϊόντων


Παπουτσάνης

Review προϊόντων!







Πριν αρκετό καιρό η εταιρία Παπουτσάνης μου έστειλε ένα πολύ μεγάλο δέμα με πολλά καλούδια!
Έκανα αρκετό καιρό να τα τελειώσω όλα, ή μάλλον σχεδόν όλα.
Ευχαριστώ πολύ για όλα τα ωραία και μυρωδάτα προϊόντα. Πάμε να τα δούμε λίγο πιο αναλυτικά.



Τα πρώτα προϊόντα είναι από την σειρά Olivia.
Είναι βασισμένη στο λάδι και μυρίζουν πολύ όμορφα.
Μυρίζει κάτι ανάμεσα από καθαριότητα και λάδι.
Τα σαπούνια που βλέπετε στην παρακάτω φωτογραφία τα χρησιμοποιούσα για τα χέρια μου. Μου άρεσαν αρκετά.
Ακριβώς δίπλα είναι η body lotion που την τελείωσα σχεδόν αμέσως, είναι αρκετά ρευστή και τελειώνει σχετικά γρήγορα. Δίνει επίσης καλή ενυδάτωση.
Το επόμενο είναι το body oil το όποιο προσπαθώ ακόμα να το τελειώσω. Είναι σε μορφή σπρέι και βγάζει συγκεκριμένη ποσότητα. Είναι τέλειο για το καλοκαίρι και προσφέρει βαθιά ενυδάτωση.
Δίπλα βλέπετε την κρέμα χεριών. Μία κρέμα που προσφέρει καλή ενυδάτωση αλλά θέλει λίγη ώρα να απορροφηθεί πλήρως.
Τέλος είναι το shower gel(θα το ξαναδούμε και πιο κάτω).
Δεν κάνει πολύ αφρό αλλά εμένα μου αρέσει αυτό γιατί δεν περιέχει sls.
Τα δειγματάκια είναι από σαμπουάν που θα σας μιλήσω πιο κάτω για το σαμπουάν αυτής της σειράς.
Για αυτήν την σειρά έχω να πω πως το άρωμα τους διαρκεί αρκετά στο σώμα και προσφέρουν καλή ενυδάτωση.













Τι να πω τώρα για αυτήν την σειρά με αφρόλουτρα; Τι;;;
Η σειρά ονομάζεται Aromatics και εμένα προσωπικά είναι η αγαπημένα μου.
Τα δύο πρώτα (από αριστερά) είναι ανδρικά. 
Εμένα οι δύο αγαπημένες μου μυρωδιές είναι η musk και το τριαντάφυλλο με καρύδα.
Δεν θα περιγράψω μυρωδιές να πάτε να τα μυρίσετε με την πρώτη ευκαιρία.
Είναι τεράστια η ποσότητα τους και συχνά βάζουν 1+1 δώρο.












Συνεχίζω με τα σαπούνια με γλυκερίνη αλλά και με το αγνό σαπούνι με ελαιόλαδο.
Τα σαπούνια με γλυκερίνη τα χρησιμοποίησα για τον καθαρισμό των χεριών μου. Καθάριζαν καλά και δεν ξέραναν τα χέρια.
Το μεσαίο σαπούνι με ελαιόλαδο το έκοψα σε φετούλες και το χρησιμοποίησα για τον καθαρισμό του προσώπου. Κάθε πρωί καθάριζα το πρόσωπό μου με αυτό και ειλικρινά το αγάπησα. Το έχω αγοράσει ξανά!













Αμέσως μετά έχουνε σειρά τα σαπούνια από την σειρά Aromatics.
Υπέροχες μυρωδιές όπως και τα αφρόλουτρα.
Τα αγαπημένα μου είναι το musk αλλά και η λεβάντα.
Αυτήν την σειρά σαπουνιών την χρησιμοποίησα στο μπάνιο μου και συγκεκριμένα για το ξύρισμα των ποδιών μου. Πλούσια ενυδάτωση και ωραία αρώματα.












Καραβάκι ονομάζεται η επόμενη σειρά σαπουνιών και αφρόλουτρων. Είναι δειγματάκια όπως βλέπετε. Μερικά από αυτά τα έδωσα σε φίλους και γνωστούς, άλλα τα χρησιμοποίησα σε ταξίδια.
Το άρωμά τους είναι ουδέτερο και λίγο πιο ανδρικό θα έλεγα. Μου άρεσαν αρκετά.












Μία ακόμη αγαπημένη μου σειρά είναι η Olivia με μυρωδιές φρούτων. (Ρόδι, κουμκουάτ και σύκο)
Αφρόλουτρα αλλά και λοσιόν σώματος.
Λαχταριστά και πλούσια σε ενυδάτωση. Να πάτε να τα μυρίσετε, μόνο αυτό σας λέω.
Το δικό μου αγαπημένο είναι το κουμκουάτ.











Τέλος έχω την πιο καινούρια αποστολή από την εταιρία. 
Είναι η σειρά Olivia που είδαμε και πιο πάνω.
Το σαπουνάκι έχει πάρει θέση στο μπάνιο μου και το χρησιμοποιώ για τον καθαρισμό των πινέλων μου.
Το αφρόλουτρο το έχω χρησιμοποιήσει και στο παρελθόν αλλά με διαφορετικό καπάκι, κατά τα άλλα είναι όπως τότε ένα καλό αφρόλουτρο.
Τέλος είναι το σαμπουάν, ένα καθαριστικό σαμπουάν θα έλεγα. Δεν δίνει ενυδάτωση στα μαλλιά αλλά τα καθαρίζει πολύ καλά. Το χρησιμοποιώ μια φορά την εβδομάδα. Το άρωμα δεν έχει διάρκεια του σαμπουάν. 









Πολλές μυρωδιές από τον Παπουτσάνη, μία ελληνική εταιρία που υπάρχει στην ελληνική αγορά εδώ και πολλά χρόνια.
Ευχαριστώ για όλα.
Έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτά; Αν όχι, θα θέλατε;

Πολλά φιλιά.
Άννα

2 σχόλια:

  1. Πραγματικά τρελαίνομαι με το Tabac, το Cinnabar και το Musk! Ειδικά το Musk μου μυρίζει σαν μία γνωστή αντρική κολόνια! Τα υπόλοιπα δεν τα έχω δοκιμάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα ψάχνω εδώ και πολύ καιρό στα σούπερ μάρκετ και δεν μπορώ να τα βρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή