Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Αγαπημένα Ιουλίου 2013 !

 Γεια σας κορίτσια μου τι κάνετε;
Έχω καιρό να γράψω γιατί έλειπα διακοπές αλλά τώρα που επέστρεψα έχω πολλά ποστ να κάνω!

Σήμερα θα σας δείξω τα αγαπημένα του Ιουλίου που είναι τα εξής.... !














Τα δύο πρώτα προϊόντα που χρησιμοποίησα πολύ τον μήνα που μας πέρασε ήταν:
  • Το αποσμητικό της Rexona το shower fresh, που έχει καλή διάρκεια και φρέσκο άρωμα. Το πήρα περίπου 2 ευρώ και κάτι.
  • Μία μάσκα για βαμμένα μαλλιά από την ελληνική εταιρία ventus. Περιέχει ρόδι και μυρίζει όμορφα. Την βρήκα σε προσφορά 1+1 δώρο μόνο 2,5 ευρώ.








Τα επόμενα δύο προϊόντα είναι:
  • Ένα αφρόλουτρο της Dove που είναι από Γερμανία και δεν ξέρω πως ονομάζεται στα ελληνικά, πάντως αν το δείτε δοκιμάστε το, η υφή του είναι σαν γαλάκτωμα και βγάζει αρκετό αφρό. Η τιμή του γιατί είναι από Γερμανία είναι αρκετά οικονομική 1-2 ευρώ.
  • Το επόμενο είναι το gel aloe vera της Panthenols, είναι και αυτήν ελληνική εταιρία. Το συγκεκριμένο μου το έχουνε στείλει και δεν ξέρω τιμή. Στο review που θα κάνω στο μέλλον θα σας πω περισσότερα πράγματα. Πάντως αυτό που έχω να πω τώρα είναι πως μυρίζει σαν αντρικό άρωμα, είναι πολύ δροσιστικό, ειδικά μετά την θάλασσα και στην αρχή κολλάει λίγο μέχρι να απορροφηθεί.












Για τα χείλη χρησιμοποίησα δύο προϊόντα πιο συχνά:


  • Lipgloss Korres, no 38. Ένα Nude χρώμα, πολύ φυσικό για τα χείλη με άρωμα κεράσι. Δεν ξέρω τιμή γιατί είναι δώρο της θείας μου.
  • Chanel κραγιόν, No 91. Ένα φυσικό χρώμα που φοριέται και μέρα αλλά και βράδυ. Τιμή δεν ξέρω ακριβώς γιατί ήταν δώρο από μία φίλη μου, πάντως έχει πάνω από 30 ευρώ.






Οι σκιές που χρησιμοποίησα είναι:
  • Μια πετρόλ της essence, No 30. Καλή απόδοση και καλή διάρκεια. Τιμή 2 ευρώ περίπου.
  • Μια άσπρη σκιά της MD, No 160. Τιμή 2 ευρώ.









  • Για μάσκαρα δοκίμασα της essence την get big lashes. Κόστιζε 3 κ κάτι και μου φάνηκε αρκετά καλή. Δεν κολλάει τις βλεφαρίδες και δίνει μήκος και όχι όγκο σε μένα.












  • Το τελευταίο προϊόν είναι ένα βερνίκι που ήταν δώρο στο Mirror Αυγούστου. Μου άρεσε πάρα πολύ. Με δύο στρώσεις είναι εντάξει και έχει καλή διάρκεια. Είναι το νούμερο 2.








Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου κορίτσια, το ξέρω δεν ήταν πολλά.
Εσάς ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα;
Έχουμε τίποτα ίδιο;

Φιλιά πολλά!

4 σχόλια: