Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Biomaris Review!

Γεια σας κορίτσια μου τι κάνετε;
Σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω για την εταιρία Biomaris!

Είναι μία εταιρία που στα προϊόντα της έχει σαν βάση το θαλασσινό νερό. Ακόμη σε πολλά προϊόντα έχει τα φύκια και γενικά ότι σχετίζεται με την θάλασσα.
Πριν αρκετό καιρό μου έστειλε αρκετά δειγματάκια για να δοκιμάσω.

Αν και δεν μπορώ να καταλάβω πολλά με τόσο μικρά δειγματάκια θα κάνω μία προσπάθεια να σας πω αυτά που ξεχώρισα για την δική μου επιδερμίδα.
Γιατί πολλά από αυτά ήταν για ξηρές επιδερμίδες και αφυδατωμένες.





Εγώ ξεχώρισα την θαλασσί σειρά που ονομάζεται young line.
Είναι για νεανικά δέρματα λιπαρά και όχι καθαρά.(σμήγμα κλπ)




Το πρώτο προϊόν είναι η active cream.
Αυτή είναι μία κρέμα
για προβληματικές επιδερμίδες. Είναι σαν μια θεραπεία για την ακμή. Εγώ όπως έχω ξαναπεί έχω λιπαρό δέρμα με τάση ακμής.
Δεν κατάλαβα πολλά γιατί ήταν 2 φακελάκια μόνο για 4-5 χρήσεις αλλά το μόνο μου κατάλαβα ήταν ότι η επιδερμίδα μου ηρεμούσε από τις κοκκινίλες.





Το δεύτερο προϊόν είναι μία ενυδατική κρέμα για προβληματικά-λιπαρά δέρματα.
Αρκετά καλή, δεν παρατήρησα να με ερεθίζει και κρατούσε ματ την επιδερμίδα μου για αρκετές ώρες.












Το τρίτο προϊόν είναι το actine cleasing gel.
Είναι ένα καθαριστικό gel με φύκια που βοηθάει την προβληματική επιδερμίδα.
Εγώ δεν κατάλαβα σε τι βοηθάει γιατί ήταν μόνο 2 φακελάκια αλλά είδα πως αφήνει πολύ καθαρή την επιδερμίδα μου. Αυτό το προϊόν ίσως το αγοράσω όταν μου τελειώσουν τα καθαριστικά μου.







Το τέταρτο προϊόν είναι μία υπέροχη μάσκα προσώπου που λέγεται marine active.
Την δοκίμασα δύο φορές(δύο φακελάκια). Και τις δύο φορές ένοιωθα πολύ όμορφα μετά. Η επιδερμίδα μου λαμπερή και τα σπυράκια μου μειωμένα. Ειλικρινά την λάτρεψα.!












Πάμε σε μία άλλη σειρά προϊόντων που αφορούν την επιδερμίδα σώματος-χεριών.



Το πρώτο είναι μία κρέμα για τα χέρια ισχυρίζεται πως αφήνει μαλακά τα χέρια και γερά τα νύχια.
Τα χέρια όντως τα αφήνει απαλά και απορροφάται εύκολα, τα νύχια πρέπει να χρησιμοποιηθεί αρκετές φορές ώστε να καταλάβεις.








Τελευταίο προϊόν είναι το dusch peeling σώματος!
Ένα καλό peeling, που αφήνει πολύ απαλό το δέρμα. Το συγκεκριμένο έχει πολύ έντονο άρωμα.







Αυτά ήταν που ξεχώρισα εγώ.!
Έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτήν την εταιρία;
Αν όχι θα θέλατε;;


Φιλιά πολλά!
~Άννα~

3 σχόλια: