Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Review Golden Rose !

Καλημέρα κορίτσια μου, πως είστε;
Σήμερα αποφάσισα να κάνω ένα review με καλλυντικά Golden Rose !
Πριν λίγο καιρό μου τα έστειλε η εταιρία να τα δοκιμάσω, έτσι έφτασε η ώρα να σας πω για αυτά!


Τα πραγματάκια που μου έστειλε είναι αυτά:




Είναι οικονομικά καλλυντικά, καλής ποιότητας!








Πάμε να τα δούμε πιο αναλυτικά!





Το πρώτο προϊόν είναι μία σκιά σε μορφή μολυβιού. Έχει μαύρο χρώμα μαζί με ασημί στρασάκια.
Έχει αρκετά καλή απόδοση και καλή διάρκεια. Το χρησιμοποίησα όταν έκανα smokey και ήταν τέλειο το αποτέλεσμα.!
Είναι μαλακό και δεν μουτζουρώνει εύκολα!

Θέλω να δοκιμάσω και σε άλλα χρώματα.

Νούμερο 401 








Το δεύτερο προϊόν είναι ένα ρουζ σε μορφή περλίτσες !
Το αγάπησα αυτό το ρουζ γιατί δίνει ένα χρώμα τόσο φυσικό, καφέ με ροζ!
Το φοράω σε καθημερινή βάση!
Έχει καλή απόδοση(στην φωτογραφία δεν φαίνεται καλά) και καλή διάρκεια.!

Είναι το νούμερο 01




Το τελευταίο προϊόν είναι ένα βερνίκι νυχιών.
Αγαπώ τα βερνίκια τις Golden Rose έχω πολλά από την κλασική σειρά όμως.
Αυτό είναι από την σειρά matte velvet, δηλαδή αφήνει ματ τελείωμα.!
Στην αρχή μου άρεσε το χρώμα αλλά όταν είδα πως είχε στρασάκια μέσα, είδα πως δεν γινόταν να αφήνει τελείως ματ το αποτέλεσμα, ως προς την όψη. Γιατί τα
στρασάκια γυάλιζαν.
Όμως η αφή του ήταν τελείως ματ!

Διάρκεια δύο με τρεις μέρες. Εννοείται χωρίς top coat γιατί θα "χανόταν" το ματ αποτέλεσμα.!

Θα δοκίμαζα και άλλες αποχρώσεις χωρίς στρασάκια μέσα!

Ωστόσο υπάρχουν ειδικά top coat με ματ εφέ.!

Το νούμερο είναι το 103





Μπορείτε να βρείτε την εταιρία εδώ:


Αυτήν ήταν η άποψή μου κορίτσια, 100% ειλικρινής!

Έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτά;;;
 Θα θέλατε να δοκιμάσετε;;


Φιλιά πολλά
~Άννα~

3 σχόλια: