Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

Bioten Review 2

Γεια σας κορίτσια τι κάνετε;;; Σήμερα θα σας κάνω ένα σύντομο ποστ για τα τρία από προϊόντα της Bioten! Μου τα είχανε στείλει τέλη Νοεμβρίου, από εκεί μπορείτε να καταλάβετε πως τα έχω χρησιμοποιήσει πολύ διότι είναι προϊόντα περιποίησης προσώπου και ήθελα να έχω μία ολοκληρωμένη άποψη!


                  (Από αριστερά προς δεξιά)

  • Το πρώτο προϊόν είναι η ενυδατική κρέμα ημέρας με νέκταρ κυδωνιού και βιταμίνη Ε. Είναι μία πολύ καλή ενυδατική και πολύ οικονομική! Κοστίζει περίπου στα 6 ευρώ και είναι 50ml. Παλαιότερα ήταν σε πλαστική συσκευασία ενώ τώρα είναι σε γυάλινη, που πιστεύω πως είναι πολύ πιο εμφανίσιμη. Και εμπνέει τον αέρα ενός ακριβού προϊόντος. Η υφή της είναι πολύ ελαφριά και απορροφάται πολύ γρήγορα. Για τον δικό μου τύπο δέρματος πιστεύω πως μου ταιριάζει, άσχετα αν έχω λιπαρό δέρμα και η κρέμα είναι για μεικτό και κανονικό δέρμα.! Αλλά δεν κρατάει μακριά την λιπαρότητα για πολλές ώρες. Τέλος μυρίζει πολύ όμορφα και όχι πολύ έντονα.!
  • Το επόμενο είναι ένας ορός σύσφιξης. Περιέχει, χαβιάρι το οποίο υπόσχεται την λείανση των βαθιών ρυτίδων και ceramides που υποστηρίζουν το φυσικό φράγμα του δέρματος κρατώντας το ενυδατωμένο και ελαστικό. Στην συσκευασία του αναφέρει πως είναι για ηλικίες 45-55 χρονών. Τολμώ να πω πως το δοκίμασα και εγώ σε μία ρυτίδα έκφρασης(άσχετα που είμαι 19), ειλικρινά δεν φαίνεται τόσο έντονα τώρα. Κάτι ακόμα που μπορώ να πω είναι πως απορροφάται πολύ γρήγορα, άσχετα που έχω λιπαρό δέρμα. Η μητέρα μου παρατήρησε πως έχει κάνει το δέρμα της πιο λείο και ότι γεμίζει της γραμμούλες δηλαδή τις μικρές ρυτίδες. Το άρωμα του είναι πολύ ευχάριστο και η τιμή του είναι για 50ml στα 12 ευρώ περίπου.
  • Το επόμενο προϊόν και το τελευταίο είναι το gel καθαρισμού. Δεν θα πω πολλά για αυτό, είναι ένα απλό gel καθαρισμού για μεικτές/κανονικές επιδερμίδες. Επίσης όπως η ενυδατική κρέμα, περιέχει νέκταρ κυδωνιού και βιταμίνη Ε. Δεν ξεραίνει ούτε τραβάει το δέρμα. Μυρίζει και αυτό πολύ όμορφα. Και το καλύτερό; Η τιμή του είναι στα 3-4 ευρώ περίπου τα 150ml.

Έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτά τα προϊόντα; 
Μήπως θα θέλατε να δοκιμάσετε;


Αυτήν είναι η αληθινή μου άποψη!!!

Τα λέμε σύντομααα..!




10 σχόλια:

  1. Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια!Γενικά θεωρώ ότι είναι αξιόπιστη μάρκα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως για μένα είναι μία αξιόπιστη και οικονομική εταιρία! Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Δυστυχώς, δεν έχω δοκιμάσει κανένα από αυτά τα προϊόντα, αλλά μου άρεσε πολύ το review σου...
    Φιλάκια!!!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ :) Αν δοκιμάσεις να μου πεις τις εντυπώσεις σου. Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. 'Εχω δοκιμάσει κι εγώ, η κρέμα τους είναι πολύ καλή, αλλά και τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ! Αγαπημένη Bioten!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιιι και τα μαντηλάκια τέλεια...έχω μιλήσει σε ένα άλλο ποστ για αυτά!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Πολυ ωραιο ποστ!Ουτε εγω τα εχω δοκιμασει αλλα φαινονται πολυ ωραια...
    http://irenesplanet.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε tagara...Θα χαιρόμουν πολύ αν το έκανες!Αν θες άσε ένα σχόλιο αν το κάνεις κάτω από το post για να το δω σίγουρα :)
    http://irenesplanet.blogspot.gr/2013/01/tag-22.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και θα το κάνω...όταν είναι έτοιμο θα σου αφήσω μήνυμα...Φιλάκια και σε ευχαριστώ...

      Διαγραφή