Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

Ένα review για την Bioten!!

Γεια σας κορίτσια μου τι κάνετε; Σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω για τα προϊόντα της Bioten. Αρχικά να πω πως είναι πολύ οικονομικά, καλής ποιότητας και δεν περιέχουν parabens.
Μπορείτε να τα βρείτε σε καταστήματα καλλυντικών αλλά και σε super market.
Η Bioten είχε την ευγενική διάθεση να μου στείλει κάποια προϊόντα να δοκιμάσω. Βέβαια είχα δοκιμάσει κάποια πιο παλιά, έτσι ήξερα πως πρόκειται για μία αξιόλογη εταιρία.
Τα προϊόντα είναι αυτά....


Υγρά μαντηλάκια: Τα συγκεκριμένα μου άρεσαν πολύ διότι αφαιρεί πολύ εύκολα το μακιγιάζ χωρίς να αφήνει κοκκινίλες και υπολείμματα του μακιγιάζ. Είναι αρκετά μεγάλο σε μέγεθος το κάθε μαντηλάκι και δεν είναι πολύ υγρά. Ωστόσο αφαιρεί την μάσκαρα τόσο εύκολα. Το άρωμα του είναι κυδώνι και έχει βιταμίνη Ε. Τέλος είναι πολύ οικονομικά και συνήθως έχει πολλές προσφορές, πληρώνεις ένα και παίρνεις δυο.!! :p


Γαλάκτωμα σώματος: Αν πω πως κοντεύω να την τελειώσω θα με πιστέψετε; Μόνο και μόνο όταν μύρισα το άρωμα του!! Έχει έλαια μανταρινιού! Στην συσκευασία αναγράφει πως σε 7 μέρες η επιδερμίδα θα είναι πιο σφιχτή και πως βελτιώνει την ελαστικότητα του δέρματος. Η δική μου επιδερμίδα όντως έγινε πιο ελαστική αλλά μην περιμένετε και θαύματα μόνο από μία κρέμα!!! Πρέπει να ιδρώσετε και λίγο. Όταν την βάζω στο δέρμα μου νιώθω μία ψύξη τόσο υπέροχη. Σαν να παγώνει το δέρμα μου... Τέλεια για καλοκαίρι!!


 Κρέμα κατά των δυσχρωμιών: Αυτήν η κρέμα είναι για μεγαλύτερες ηλικίες, ωστόσο είδα κάτι δυσχρωμίες στην μυτούλα μου και την χρησιμοποίησα. Όντως τις μείωσε και φώτισε την επιδερμίδα μου. Έχει και spf 15 και εκχυλίσματα γλυκόριζας. Το άρωμα της είναι πολύ ωραίο και ευχάριστο.


Τα βραχιολάκια τα αγάπησα, τα φορούσα όλη μέρα.!!!

* Το ποστ είναι ενημερωτικό και όχι διαφημιστικό!!! Δεν προωθώ καμία εταιρία, αυτήν είναι η αληθινή άποψή μου.
** Όταν φτάσω τα 200 μέλη θα γίνει ένας νέος διαγωνισμός με πολλά όμορφα δώρα.
*** Οποιαδήποτε ιδέα για ποστ γράψτε την στα σχόλια.

8 σχόλια:

  1. Το έχω πει πολλές φορές ότι αγαπώ τα προϊόντα της bioten και έχω δοκιμάσει αρκετά! Αυτή την κρέμα που είναι κατά των δυσχρωμιών, αν και είναι για μεγαλύτερες ηλικίες, όπως τονίζεις κι εσύ, θέλω πολυ να την δοκιμάσω... αν και η κοπέλα της bioten στα Hondos όταν είχα πάει για να πάρω την κρέμα ματιών, την κρέμα κατά των δυσχρωμιών μου είπε δεν την χρειάζομαι ακόμη, δεν είναι για την ηλικία μου και δεν χρειάζεται να την αγοράσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ είμαι 18 και την δοκίμασα ! Δεν πρόκειται να σου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα! Άπλα σε μεγαλύτερες ηλικίες εμφανίζεται το πρόβλημα των δυσχρωμιών όπως και των ασπρων μαλλιών ! Αυτο δν σημαίνει πως πρέπει να είσαι πάνω απο 35 για να εμφανίσεισ καποιο προβλημα! Αν θες δοκίμασε την κ στην τελική αν δεν σ αρέσει δώσε την στην μαμά σου ή σε κάποια θεία :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το γαλάκτωμα της Bioten το έχω και εγώ και είναι καλό!!

    Θα χαρώ πολύ να επισκεφτείς το blog μου γιατί έχω και έναν διαγωνισμό αυτή τη περίοδο!!
    http://studyaboutfashion.blogspot.com/

    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. emena mou aresoun polu ta proionts tid bioten na sou pw tin alitheia.
    poly kalo to blog sou kai poly endiaferon.
    perna ama theleis kai mia bolta apo to diko mou

    fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Polu wraio to blog sou...kai poly wraia review..pws mporws na laveis kp proionta dokimastika???

    ΑπάντησηΔιαγραφή