Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Αγαπημένα Απριλίου και Μαΐου.!

Γεια σας κορίτσια...

Τι κάνετε; Εγώ σήμερα αποφάσισα να κάνω τα αγαπημένα του μήνα. Για τον Απρίλιο δυστυχώς δεν μπόρεσα να κάνω κάποιο ποστ, έτσι θα κάνω αγαπημένα Απριλίου και Μαΐου.




                    Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου για τους δυο μήνες........





Πιο αναλυτικά....Φόρεσα πολύ ροζ τόνους....και σε κραγιόν ακόμη κ στο Liposan μου...Οι ονομασίες αναγράφονται πάνω στις φωτογραφίες.....






Στην συνέχεια...Οι σκιές που χρησιμοποίησα ήταν οι συγκεκριμένες..Της ΜΑC είναι ένα μαύρο με μοβ-μπορντό στρασάκια που δεν φαίνονται....τα χρώματα της essence φαίνονται ακριβώς....





Ακόμη...η μάσκαρα που χρησιμοποίησα κ το διπλό μολύβι είναι από την avon, τα συγκεκριμένα τα είχα κερδίσει σε έναν διαγωνισμό....και μου άρεσαν αρκετά....





Τέλος το concealer του korre, που για πρώτη φορά δοκίμασα, είναι υπέροχο και πολύ δίνει πολύ καλή κάλυψη...
Όσο για το ρουζ,ειδικά η πιο ανοιχτή απόχρωση, είναι φανταστική.....







Το ποστ είναι ενημερωτικό και όχι διαφημιστικό....Φιλάκια~Άννα~

10 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!!!!! πολυ ομορφο και ενημερωτικο το post σου!!!! μου αρεσουν ολα τα προιόντα που δειχνεις και επίσης πολυ πολυ ομορφο το σχεδιο στο νυχι σου που φαινεται στη μια φωτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωωω Mac κραγιόν, τι ωραίες αποχρώσεις- γούρλωσαν τα μάτια μου!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελεια ολα!την παλεττα της essence που τη βρήκες?Εχει φανταστικα χρωματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τη μάσκαρα της Avon την έχω κι εγώ. Δεν είναι πολύ έντονη, είναι ωραία για κάθε μέρα.
    Είμαι νέο μέλος, αν θες πέρνα από το blog μου, έχω giveaway.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ontws den einai k polu entoni :/ alla eimai euxaristimeni...den xreiazetai panta na eimaste full stin maskara, kala einai k ta apla :) 9a perasw sigoura :D filakia

      Διαγραφή
  5. POSO SUPER EINAI TA KRAGION THS MAC TA ZHLEPSA:p
    POLU WRAIO POST!!!!
    FILIAAA
    XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή